Întrebări frecvente Hoteluri | FAQ Avion.ro


Alegeți categoria de întrebări și răspunsuri dorită:
Rezervări bilete de avion
Rezervări hoteluri

Rezervări hoteluri

Efectuarea unei rezervări

1. Cum rezerv o cameră?

Procesul nostru de rezervare este foarte simplu
- Alegeți sau introduceți destinația dorită (oraș, insulă, sat etc.), datele de check-in și de check-out și numărul de persoane adulte și de copii (pentru copii vă rugăm să introduceți vârsta exactă a fiecăruia)
- Dați click pe ,,Căutare,, pentru a găsi toate hotelurile cu camere disponbile la datele alese de dumneavoastră. O listă cu hoteluri va apărea pe ecran.
- Pentru mai multe informații despre un anume hotel dați click pe rating sau pe butonul ,,Continuă,,
- Odată ce tipurile de cameră și prețurile sunt afișate pe ecran, pentru hotelul ales veți putea să alegeți prețul și tipul de cameră dorit conform descrierii camerei. Dați click pe butonul ,,Continuă,, din partea dreaptă a paginii pentru a avansa la următorul pas.
- După ce ați ales tipul de cameră dorită veți fi direcționați către pagina de informații despre client pentru rezervare unde vi se va cere să completați câmpurile respective cu datele dumneavoastră personale. Aveți grijă ca numele și adresa de e-mail să fie scrise corect și ca toate informațiile obligatorii să fie completate. După ce completați informațiile cerute apăsați ,,Continuă,,.
-Dacă toate informațiile au fost introduse corect pe pagina de informații despre client pentru rezervare veți fi direcționați către pagina ,,Detaliile plății,, unde veți putea să revedeți datele rezervării dumneavoastră înainte de a introduce detaliile cardului de credit. Asigurați-vă că toate informațiile personale sunt corecte și că datele, tipul de cameră și hotelul ales sunt corecte. Vă rugăm de asemenea să citiți cu atenție politica de anulare a rezervării.
- Completați detaliile cardului de credit în josul paginii ,,Detaliile plății,, și apăsați ,,Rezervă,, pentru a finaliza achiziția.
- Imediat ce rezervarea dumneavoastră este finalizată o pagină de rezervare cu succes va apărea pe ecran cu toate detaliile rezervării dumneavoastră și veți primi un e-mail confirmându-vă rezervarea. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare un agent de la Departamentul de Relații cu Clienții vă va răspunde la telefon sau la e-mail într-un interval de 24 de ore.

2.Pot rezerva mai mult de o cameră de-odată?

Da, puteți rezerva până la 4 camere într-o singură tranzacție.

3.Este sigur să-mi folosesc cardul de credit?

Da. Siguranța tranzacțiilor este de importanță majoră pentru compania noastră. Pentru a asigura siguranța tranzacțiilor dumneavoastră folosim un server securizat (SSL 128 bit), care criptează numărul cardului de credit și îl codifică într-o formă in-utilizabilă. Procesul de criptare este certificat de Thatwe iar datele cardului dumneavoastră de credit sunt dezvăluite doar instituțiilor financiare ce operează tranzacția. În plus sistemul nostru de plată conține tehnologie de securitate 3D certificată de VISA și MasterCard. Personalul nostru nu poate citi și nici nu are acces la detaliile cardului dumneavoastră, care nu sunt salvate în sistemul nostru sub nicio formă.

4. Ce tip de cărți de credit sunt acceptate pentru plata online?

VISA și MasterCard cât și cardurile de credit ale acestor companii precum VISA Electron.

5. Numărul cardului meu de credit este corect dar sistemul nu îl acceptă. De ce?

Există câteva posibile motive:
-Acel tip de card de credit nu poate fi folosit pentru plăți online prin site-ul nostru
-Valabilitatea cardului de credit expiră înaintea de data rezervării .
-Ați atins limita de plată a cardului.
-Există o eroare de calculator.

Vă rugăm să verificați aceste lucruri și să încercați din nou, mai târziu. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară vă rugăm să ne contactați la hotels@avion.ro

6. Când îmi vor fi retrași banii pentru rezervarea mea de hotel?

Pentru anumite hoteluri suma vă va fi retrasă la momentul rezervării. Pentru altele veți plăti la hotel în timpul sejurului dumneavoastră. Consultați pagina cu detaliile rezervării pentru mai multe informații din e-mailul dumneavoastră de confirmare.

7.Pot solicita o locație anume pentru camera mea (etaj preferat, lângă piscină etc.)?

Dacă hotelul oferă posibilitatea de a răspunde acestei solicitări veți putea alege camera dorită la momentul completării formularului de rezervare. Personalul hotelului va face tot ce este posibil pentru a vă îndeplini cererea. Totuși nu putem garanta că cerințele dumneavoastră vor fi îndeplinite deoarece de multe ori acest lucru depinde de gradul de ocupare al hotelului la momentul check-in-ului.

8.Este prețul hotelului afișat pe persoană sau pe noapte?

- Pe pagina de rezultate a hotelurilor prețul este afișat pe cameră și pe zi (corespunde de obicei celei mai ieftine camere din căutarea dumneavoastră, de ex. Dacă ați ales o cameră dublă pentru 2 adulți prețul pe zi va corespunde celei mai ieftine camere duble disponibile)
- Pe pagina de informații despre hotel toate prețurile sunt afișate lângă tipul de cameră respectiv, deci corespund prețului camerei (atât pe zi cât și total).

Taxele și comisioanele sunt incluse în preț cu excepția cazurilor când este specificat altfel în detaliile prețului. Puteți să vedeți cuantumul exact al taxelor și comisioanelor atât pe pagina de rezervare cu informații despre client cât și pe cea cu detaliile plății. Persoanele în plus, copiii, paturile suplimentare și alte facilități pot antrena costuri suplimentare.

9. Discounturi speciale

Multe dintre hoteluri oferă prețuri promoționale utilizatorilor noștri. Aceste prețuri includ reduceri substanțiale. Pe pagina cu rezultate a hotelurilor puteți selecta opțiunea ,,Prețurile promoționale primele,, și să vizualizați toate hotelurile ce oferă prețuri promoționale pentru datele pe care le-ați ales.

10.Există o listă de așteptare pentru hotelurile ce nu mai au camere disponibile?

Nu, nu există nicio listă de acest fel. Dacă un hotel nu este afișat pe pagina de rezultate a căutării atunci nu puteți rezerva o cameră la acel hotel și nici să vă înscrieți pe niciun fel de listă de așteptare.

Confirmarea rezervării

11. Ce se întâmplă atunci când fac o rezervare?

Odată ce ați introdus detaliile cardului dumneavoastră de credit pe pagina ,,Detaliile plății,, veți fi ghidat spre o pagină nouă (rezervare cu succes) unde va fi afișat codul rezervării dvs. Păstrați acest cod pentru orice altă comunicare ulterioară cu noi. În plus, chiar sub codul rezervării puteți vedea motorul prin care s-a făcut rezervarea (de ex. Expedia) și lângă numărul de referință. Acest număr trebuie precizat la sosirea la recepția hotelului deși de obicei simpla anunțare a numelui dumneavoastră este suficientă pentru ca personalul hotelului să vă găsească rezervarea.

În plus vă informăm că toate rezervările sunt confirmate instantaneu (în cel mult 30 de minute) printr-un e-mail în care veți găsi toate detaliile rezervării.

12. Nu am timp să aștept confirmarea rezervării. Ce pot să fac?

De obicei majoritatea rezervărilor sunt finalizate imediat, în câteva secunde. Veți fi anunțat în ceea ce privește confirmarea rezervării dumneavoastră în cel mult 30 de minute. Dacă observați o întârziere neobișnuit de lungă vă rugăm să ne contactați prin e-mail la hotels@avion.ro sau prin telefon la +40 318107748. Dacă aveți vreo cerință specială aceasta va fi înaintată Departamentului de Relații cu Clienții care o va trata corespunzător.

13. Când va fi informat hotelul de rezervarea mea?

De obicei hotelul este anunțat de rezervarea dumneavoastră în cel mult 48 de ore de la momentul rezervării. Totuși dacă doriți să contactați direct hotelul pentru a vă confirma rezervarea trebuie să ăi transmiteți numele providerului care este scris exact sub codul rezervării cât și numărul de referință respectiv ce se găsește lângă numele providerului hotelului .(de ex. Expedia, 69008797

14. După ce am efectuat rezervarea voi primi vreo confirmare scrisă de la hotel?

Nu. E-mailul de confirmare pe care îl veți primi de la www.avion.ro conține toate informațiile necesare. E-mail-ul cuprinde codul rezervării, informații despre hotel, preț și tipul de cameră rezervată, Check-in cât și despre politica de anulare a rezervării a hotelului.

15.Ce să fac dacă nu am primit un e-mail de confirmare a rezervării după finalizarea rezervării?

În general e-mailurile de confirmare sunt trimise într-un interval de 15 minute de la realizarea rezervării, deși în anumite cazuri poate dura câteva ore până la primirea acestuia. Vă rugăm să verificați folderul Spam. Este posibil să trebuiască să adăugați site-ul nostru la lista expeditorilor permiși pentru a primi e-mailul de confirmare și informații privind rezervările ulterioare. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară vă rugăm să vă adresați Departamentul de Relații cu Clienții.

16. Cum pot modifica rezervarea mea de hotel?

Cea mai bună modalitate de a vă modifica rezervarea este să ne trimiteți un e-mail la hotels@avion.ro . Serviciul nostru cu clienții vă va ajuta să găsiți alte tipuri de camere, alte date sau hoteluri care să corespundă noilor dumneavoastră nevoi.

17. Dacă îmi schimb rezervarea de hotel voi avea același tarif ca și înainte?

Prețurile și disponibilitatea camerelor se pot modifica de aceea este posibil ca noul preț să fie diferit față de cel anterior.

Anularea unei rezervări

18. Care este politica de anulare pentru rezervarea mea?

Politica de anulare a fiecărui hotel este afișată pe pagina cu Detaliile Hotelului și pe toate paginile următoare până la pagina cu detaliile plății cât și pe pagina de Rezervare cu Succes. (aceasta va fi afișată pe ecran după realizarea cu succes a rezervării) și, desigur, în e-mailul de confirmare a rezervării. Politica de rezervare poate fi consultată în mica fereastră de internet ce apare pe ecran atunci când dați click pe link-ul respectiv sub fiecare tip de cameră. În general cele mai multe hoteluri vă vor percepe costul unei nopți de cazare dacă vă anulați rezervarea cu 72 până la 24 de ore înaintea datei de check-in. Totuși aceasta este o regulă generală, vă recomandăm să citiți cu atenție regulile de anulare a a rezervării ale hotelului unde doriți să stați. Trebuie de asemenea să aveți în vedere că politica de anulare a rezervării este de obicei mai strictă în perioada de vârf a sezonului. Unele hoteluri nu acceptă anularea după finalizarea rezervării pentru anumite tipuri de camere sau pentru toate tipurile de camere, cât și pentru camerele rezervate la prețuri speciale. (nerambursabile rates). 

19.Cum îmi anulez rezervarea?

Există 3 modalități de a vă anula rezervarea

Folosiți linkul Use the Modifică/Anulează rezervarea ,link ce poate fi găsit
1. Pe prima pagină a site-ului
2. În e-mailul de confirmare a rezervării
3. Pe pagina de rezervare cu succes
și urmați procedura indicată.

20. Îmi vor fi rambursați bani plătiți pentru rezervare și când?

Dacă aveți dreptul de a vă fi rambursată suma de bani plătită conform politicii de anulare a rezervării a hotelului în cauză vă rugăm să aveți în vedere cererea de rambursare se face la momentul anulării rezervării. Vă rugăm de asemenea să luați în considerare faptul că rambursarea poate dura până la 30 de zile de la data anulării până când suma rambursată vă va fi disponibilă în cont. Este important să stiți de asemenea că nicio rambursare nu este efectuată pentru rezervările nerambursabile.

Diverse

21. Care sunt cele mai comune tipuri de camere de hotel?

Există două metode diferite de clasificare a camerelor pe care le puteți întâlni într-un hotel. Prima se referă la tipul camerei (de ex. Standard, studio, delux) iar cea de-a doua la numărul de persoane ce pot fi cazate într=o cameră (single, dublă, triplă).

STANDARD Camerele Standard reprezintă de obicei tipul de cameră de bază a unui hotel, care oferă servicii și dotări de bază.
SUPERIOR Camerele Superior (în unele hoteluri puteți întâlni termenul "executive") sunt camere superioare celor Standard în ceea ce privește dimensiunile, calitatea dotărilor și a serviciilor oferite. Un alt element ce diferențiază camerele Standard de cele Superioare este priveliștea ce poate fi admirată din aceste camere.
DELUXE Camerele Delux sunt a treia și cea mai elegantă categorie de camere ce pot fi găsite într-un hotel. Aceste camere sunt superioare primelor două tipuri în ceea ce privește dimensiunile, priveliștea, mobilierul, serviciile etc. În afara acestor tipuri de camere unele hoteluri oferă și Apartamente (Suites). Acestea sunt departajate de obicei în Junior Suites și Suites.
Junior Suite este de obicei o cameră mai mare cu un living-room separat iar în anumite cazuri dormitorul este separat de restul camerei printr-o ușă sau printr-un despărțitor care nu separă complet cele două spații.
Un Suite este de obicei o cameră spațioasă care are două camere separate (un dormitor și un living room) separate de o ușă. Aveți totuși în vedere faptul că multe hoteluri definesc drept Suite orice cameră care are o canapea sau o canapea extensibilă (ce poate fi transformată în pat).
Studiourile sunt camere similare celor de tipul Junior Suites în ceea ce privește organizarea spațiului dar au dotări mult mai austere. De fapt ceea ce caracterizează Studiourile este faptul că există spații de gătit în cameră (bucătărie, un spațiu de gătit etc.) Această cameră este mai des întâlnită în hotelurile de clasă inferioară, în spațiile de închiriat și în facilitățile de cazare de coastă.
Apartamentele sunt camere similare cu Studiourile cu unul sau două dormitoare, al căror număr este de obicei precizat în descrierea camerei (apartament cu un dormitor, cu două dormitoare etc.) și un living room. Atât studiourile cât și apartamentele au preț pe cameră, indiferent de numărul persoanelor ce vor locui în acea cameră (de ex. 2-4 persoane- 80 de euro pe zi).

Unii termeni legați de tipurile de cameră ce pot fi întâlniți sunt :
Camera disponibilă la momentul check-in-ului este practic orice cameră liberă la momentul sosirii dumneavoastră la hotel. Acest lucru poate să însemne o cameră inferioară, o cameră standard sau, în cazuri foarte rare, o cameră de calitate superioară, cum este camera de tip Superior.
Economy Room sau Promo- Acești termeni descriu o cameră standard ce este oferită la un preț mai bun pentru că dimensiunile camerei sunt puțin mai mici decât cele ale celorlalte camere standard ale hotelului, priveliștea este obstrucționată etc.

Este important să aveți în vedere faptul că definițiile menționate mai sus descriu în linii generale tipurile respective de cameră, totuși calitatea serviciilor oferite depinde de hotel, clasificarea acestuia și locație. De exemplu o cameră standard într-un hotel de 5 stele poate oferi servicii mai bune decât o cameră superioară dintr-un hotel de 3 stele. În unele cazuri clasificarea tipurilor de cameră din hotel începe cu termenul de cameră superioară.

A doua modalitate de categorizare a camerelor le departajează în single, duble, triple, quadruple, familiale în funcție de numărul persoanelor alocate în fiecare cameră.

În unele cazuri o cameră dublă poate fi vândută de hotel drept cameră single In some cases a double room may be sold from the hotel as a single room (Dublă pentru o singură persoană) ceea ce înseamnă practic o cameră dublă oferită la un preț mai mic (între prețul unei camere standard și a unei camere single) pentru a fi utilizată de o singură persoană.

O cameră dublă poate de asemenea să ofere un pat dublu (aceasta este de fapt camera dublă propriu-zisă) sau 2 paturi single (camere twin). Dacă hotelul nu poate garanta că camera dumneavoastră dublă va avea un anume tip de pat atunci camera vi fi trecută drept dublă/twin. Puteți alege tipul de cameră preferat dar nu veți ști decât la momentul check-in-ului dacă camera conține două paturi single sau un pat dublu, deoarece acest lucru depinde de disponibilitatea camerelor la data check-in-ului.

Vă rugăm să citți cu atenție toate informațiile privind dotările camerei și numărul maxim de persoane permis în fiecare cameră.

22. Ce servicii pentru clienți sunt oferite?

Odată rezervarea dumneavoastră efectuată vă va fi trimis un e-mail cu un cod de rezervare ce poate fi folosit pentru orice întrbări privitoare la rezervarea dumneavoastră. Agenții noștri prietenoși de la Departamentul de Relații cu Clienții vă vor asista cu promptitudine. Tot ceea ce trebuie să faceți este să trimiteți un e-mail la hotels@avion.ro sau să ne sunați la +40 318107748.

23. Caut un hotel în Mykonos. Mă puteți ajuta?

Din păcate nu. Departamentul nostru de Relații cu Clienții nu poate căuta hoteluri datorită numărului mare de rezervări în această destinație. Vă rugăm să folosiți motorul de căutare pentru a alege hotelul ce se potrivește dorințelor dumneavoastră dintre peste 130.000 de hoteluri și facilități de cazare din întreaga lume.

24. Există un serviciu de transport de la/spre aeroport la hotel?

Multe hoteluri oferă transport de la și spre aeroport. Dacă acest serviciu este disponibil el va fi menționat la Informații despre Hotel. Acest serviciu poate fi oferit cu sau fără o taxă suplimentară, în funcție de hotel. Avion.ro nu oferă transfer de la și spre aeroport și în cazul în care doriți un astfel de serviciu trebuie să contactați hotelul după completarea rezervării pentru mai multe informații.

25. Este disponibilă parcare? Parcare gratuită? Parcare de lungă durată?

Cele mai multe hoteluri oferă parcare gratuită oaspeților lor, deși în unele cazuri acest serviciu este taxat. Parcarea de lungă durată este la discreția hotelului. Pentru mai multe informații puteți consulta pagina cu informații despre hotel.

26.Este posibil să iau cu mine și animalul meu de companie? Este acest lucru permis de către hotel?

Politica în ceea ce privește animalele de companie variază de la hotel la hotel. Dacă hotelul la care doriți să faceți rezervarea arată că ,,animalele de companie sunt permise,, vă rugăm să consultați Departamentul de Relații cu Clienții pentru mai multe detalii.

27.Copiii stau fără să plătească la hotel?

De obicei primul copil cu vârsta de până la 12 ani poate sta fără a plăti în camera părinților, în paturile existente. Limita de vârstă variază de la un hotel la altul. Informațiile exacte pentru fiecare hotel sunt disponibile pe pagina de Informațiii despre Hotel. Dacă alegeți corect numărul copiilor și vârsta acestora, motorul de căutare al avion.ro va oferi pe pagina de rezultate a hotelurilor cele mai bune combinații de camere pentru familii și prețurile respective.

28. Sunt disponibile paturi pliante/ șezlonguri?

Majoritatea hotelurilor oferă paturi pliante/ șezlonguri. Unele pot impune restricții legate de folosirea paturilor pliante/ șezlongurilor în anumite tipuri de camere. De obicei camerele unde un pat suplimentar poate fi adăugat sunt camerele duble. Calitatea acestor paturi depinde de la hotel la hotel și de categoria hotelului.

29. Unde pot găsi indicații pentru a ajunge la hotel? Where will I find directions in order to reach the hotel?

Pe pagina de informații despre hotel veți putea găsi indicații ce vă vor ajuta să localizați hotelul la care ați făcut rezervare. De obicei aceste indicații se referă la distanța dintre hotel și un anumit punct de referință sau de la aeroport. Mai mult, pe pagina de informații a fiecărui hotel existp o hartă a zonei unde se află hotelul, cțt și indicații care vă vor ghida spre locația exactă a hotelului dumneavoastră.

30. Micul dejun este inclus în prețul camerei?

La multe hoteluri micul dejun este gratuit. De multe ori este vorba de un mic-dejun continental sau uneori doar de cafea și gogoși. Dacă micul dejun este inclus acest lucru va fi menționat lângă descrierea camerei (de ex. Pat dublu și mic dejun sau mic dejun dublu inclus).
Puteți găsi de asemenea următoarele abrevieri lângă tipul de cameră

RO=Room Only- Doar Camera (aceasta înseamnă că pentru acel tip de cameră micul dejun nu este inclus în preț)
BB= Bed and Breakfast – Pat și Mic Dejun(micul dejun este inclus în preț)
HB= Half Board- Demipensiune (micul dejun și prânzul sau cina sunt incluse în preț)
FB= Full Board- Pensiune completă (micul dejun, prânzul și cina sunt incluse în preț)
AI= All Inclusive (toate mesele sunt incluse în preț plus răcoritoare și gustări suplimentare precum pizza etc.)
SC= Self Catering- Autoservire (micul dejun nu este inclus, acest termen este întâlnit la apartamentele/studiourile care au facilități pentru gătit)

Principalele tipuri de mic dejun oferite la toate hotelurile sunt:

Mic dejun continental:De obicei acesta include toate sau cea mai mare parte din următoarele produse : pâine feliată, unt/gem/miere, brânză, salam, croisante, produse de patiserie, rulouri, suc de fructe, cafea/ceai, ciocolată, lapte.

Mic dejun englezesc:cunoscut de asemenea ca mic dejun complet include obicei cea mai mare parte sau toate dintre următoarele produse : cereale, budincă, fructe, iaurt, ouă cu șuncă, pâine prăjită, gem, ceai și cafea.

Mic dejun american American Breakfast: ouă prăjite sau fierte, bacon, salam, wâine feliată sau prăjită cu gem, jeleu și unt, clătite cu sirop, cereale, cafea sau cea și suc de portocale sau de grapefruit.

Mic dejun stil bufet Breakfast Buffet:, o masă mare cu o varietate de preparate precum : ouă prăjite, cartofi prăjiți, bacon, cârnați, șuncă, musaca, biscuiți, prăjituri și covrigi. La un mic dejun cu produse proaspete și salate pot fi găsite fructe proaspete, sucuri de fructe sau un amestec de prăjiturele pentru cafea și alte produse de patiserie.

31.Care este politica de rambursare a Avion.ro?

În cazul anulării rezervării de hotel puteți fi rambursat o parte sau întreaga sumă plătită pentru rezervare. Cuantumul final depinde de politica de anulare a rezervării a hotelului respectiv și de sumele plătite. Suma totală ce vă va fi rambursată este valoarea plătită pentru rezervare minus penalitățile pentru anulare. Rambursarea banilor se va face într-un interval de 15-30 de zile de la data trimiterii solicitării. Avion.ro face tot posibilul să vă ofere cele mai bune servicii disponibile și va colabora cu clienții săi pentru a corecta orice probleme apărute în legătură cu rezervarea. Totuși noi acționăm ca un agent independent pentru a oferi serviciile companiilor aeriene, firmelor de închiriere mașini, hoteluri sau ale altor furnizori de călătorie. De aceea noi nu avem niciun control asupra personalului, echipamentelor sau procedurilor acestor companii și nu putem fi ținuți responsabili pentru orice inconveniente, accidente, distrugeri sau alte pierderi apărute ca rezultate ale unor acțiuni defectuase, omisiuni sau greșeli din partea furnizorilor de servicii turistice. I

32.Cum îmi voi primi chitanța pentru rezervarea mea de hotel?

După ce ați făcut rezervarea vă vom trimite un e-mail care servește de asemenea drept chitanță. La check-in veți primi o chitanță din partea hotelului detaliând orice alte costuri suplimentare care ar fi putut apărea în timpul sejurului dumneavoastră.

33.Există o vârstă minimă pentru un sejur la hotel?

Da. Unele hoteluri au o vârstă minimă obligatorie pentru accesul în hotel. De exemplu unele hoteluri-cazino nu vor permite accesul clienților mai mici de 21 de ani. Există de asemenea hoteluri exclusiv pentru cupluri, unde copii mai mici de 16 ani nu se pot caza. De obicei aceste informații vor fi menționate în descrierea hotelului. Pentru mai multe informații vă sugerăm să contactați departamentul de relații cu clienții al Avion.ro sau direct hotelul.