• undefined
    Rezervări și plăți
    • Căutarea mea anterioară încă există, de ce nu o pot modifica?
    • Ce înseamnă discountul de plată?
    • Cum pot să rezerv un bilet pentru copilul meu?
    • Cum rezerv un bilet pentru un copil încă nenăscut?
    • Cuponul meu de discount nu funcţionează, de ce?
    • De ce primesc mesaje de eroare cu textul că nu există locuri la preţul la care vreau să fac rezervare?
    • Există vreo taxă când plătesc cu cardul?
    • În rezervare trebuie să scriu toate numele care apar în paşaport?
    • Nu merge serviciul bancar online - de ce?
    • Pentru câte persoane poate efectua o rezervare în acelaşi timp?
    • Pot avea o factură?
    • Pot să fac rezervare pentru un copil care să călătorească singur?
    • Pot să rezerv un bilet dacă am sub 18 ani?
  • undefined
    Modificări și anulări
    • Am scris numele meu incorect, pot să îl modific?
    • Anulaţi rezervarea la un hotel?
    • Anulaţi rezervarea unei maşini de închiriat?
    • Aveți nevoie de ajutor pentru refacerea rezervării?
    • Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?
    • Cum mă asigur că ora zborului meu este valabilă?
    • Cum refac rezervarea biletelor mele când am serviciul de Bilet flexibil?
    • De ce am primit ore modificate pentru călătoria mea?
    • Doriţi să vă anulaţi zborul?
    • Există costuri suplimentare pentru a reface rezervarea zborurilor mele când am serviciul de bilet re-rezervabil?
    • M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?
    • Noile intervale orare pe care le-am primit nu mi se potrivesc deloc, ce fac?
    • Pot să anulez călătoria fără să fi cumpărat protecţia în caz de anulare?
    • Pot să îmi anulez biletul dacă l-am cumpărat de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să îmi modific zborul sau să modific numele/persoana după ce am cumpărat un bilet de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să modific numele de pe biletul meu?
    • Pot să modific programul biletelor de avion la compania aeriană utilizând Biletul flexibil?
    • Pot să refac rezervarea pentru zbor, hotel sau maşina de închiriat?
  • undefined
    Feedback și reclamații
    • Ce trebuie să fac dacă doresc să fac o plângere referitoare la furnizarea biletelor de la linia aeriană?
    • Doresc să fac o serie de comentarii cu privire la călătoria la întoarcere, cum procedez?
    • Nu sunt mulţumit de sejurul meu la hotel sau de autovehicul. Vă pot comunica opiniile mele?
  • undefined
    Rezervarea mea
    • Am furnizat o adresă de e-mail incorectă şi, prin urmare, nu am primit confirmarea - ce fac acum?
    • Am nevoie de asistenţă când călătoresc, puteţi să mă ajutaţi?
    • Am rezervat o călătorie cu dumneavoastră şi mi-am pierdut bagajele. Ce trebuie să fac?
    • Când mi-am rezervat călătoria, nu am primit confirmarea rezervării prin e-mail, ce trebuie să fac?
    • Care sunt regulile privind lichidele, medicamentele, hrana pentru bebeluşi şi alte articole dietetice care pot fi luate în bagajul de mână?
    • Cât bagaj pot să iau cu mine?
    • Ce ar trebui să ştiu în cazul în care călătoria mea de întoarcere constă în două bilete unice?
    • Cum aflu dacă îmi trebuie un paşaport sau o viză pentru destinaţia pe care o voi vizita?
    • Cum pot fi sigur că am timp suficient pentru schimbare dacă am o escală?
    • Cum pot găsi și imprima chitanța mea?
    • Îmi trebuie întotdeauna un paşaport valabil şi o viză când călătoresc în străinătate?
    • Pot să cumpăr un permis pentru bagaje suplimentare sau să adaug echipament de sport la călătoria mea?
    • Pot să fac check-in online?
    • Pot să utilizez numai o parte din călătorie, de exemplu, să omit zborul de plecare și să iau doar zborul de întoarcere?
    • Putem lua cu noi pe timpul călătoriei un animal de companie?
    • Unde pot găsi biletul și ce documente trebuie să iau cu mine în călătorie?
    • Zburaţi cu o linie aeriană low-cost (precum Ryanair, Wizzair, easyJet)?
  • undefined
    Produse și servicii
    • Care sunt avantajele Pachetului de asistență?
    • Ce este Planul de călătorie mobil?
    • Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?
    • Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?
    • Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?
    • Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?
    • Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?
    • Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?
    • De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?
    • Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?
    • Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?
    • Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?
    • Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?
  • undefined
    Alerte de călătorie
    • Cum pot să ştiu dacă zborul meu este anulat sau poate fi modificat?
    • Voi primi o rambursare dacă zborul meu este anulat?
  • undefined
    Rezervări și plăți
    • Căutarea mea anterioară încă există, de ce nu o pot modifica?
    • Ce înseamnă discountul de plată?
    • Cum pot să rezerv un bilet pentru copilul meu?
    • Cum rezerv un bilet pentru un copil încă nenăscut?
    • Cuponul meu de discount nu funcţionează, de ce?
    • De ce primesc mesaje de eroare cu textul că nu există locuri la preţul la care vreau să fac rezervare?
    • Există vreo taxă când plătesc cu cardul?
    • În rezervare trebuie să scriu toate numele care apar în paşaport?
    • Nu merge serviciul bancar online - de ce?
    • Pentru câte persoane poate efectua o rezervare în acelaşi timp?
    • Pot avea o factură?
    • Pot să fac rezervare pentru un copil care să călătorească singur?
    • Pot să rezerv un bilet dacă am sub 18 ani?
  • undefined
    Modificări și anulări
    • Am scris numele meu incorect, pot să îl modific?
    • Anulaţi rezervarea la un hotel?
    • Anulaţi rezervarea unei maşini de închiriat?
    • Aveți nevoie de ajutor pentru refacerea rezervării?
    • Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?
    • Cum mă asigur că ora zborului meu este valabilă?
    • Cum refac rezervarea biletelor mele când am serviciul de Bilet flexibil?
    • De ce am primit ore modificate pentru călătoria mea?
    • Doriţi să vă anulaţi zborul?
    • Există costuri suplimentare pentru a reface rezervarea zborurilor mele când am serviciul de bilet re-rezervabil?
    • M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?
    • Noile intervale orare pe care le-am primit nu mi se potrivesc deloc, ce fac?
    • Pot să anulez călătoria fără să fi cumpărat protecţia în caz de anulare?
    • Pot să îmi anulez biletul dacă l-am cumpărat de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să îmi modific zborul sau să modific numele/persoana după ce am cumpărat un bilet de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să modific numele de pe biletul meu?
    • Pot să modific programul biletelor de avion la compania aeriană utilizând Biletul flexibil?
    • Pot să refac rezervarea pentru zbor, hotel sau maşina de închiriat?
  • undefined
    Feedback și reclamații
    • Ce trebuie să fac dacă doresc să fac o plângere referitoare la furnizarea biletelor de la linia aeriană?
    • Doresc să fac o serie de comentarii cu privire la călătoria la întoarcere, cum procedez?
    • Nu sunt mulţumit de sejurul meu la hotel sau de autovehicul. Vă pot comunica opiniile mele?
  • undefined
    Rezervarea mea
    • Am furnizat o adresă de e-mail incorectă şi, prin urmare, nu am primit confirmarea - ce fac acum?
    • Am nevoie de asistenţă când călătoresc, puteţi să mă ajutaţi?
    • Am rezervat o călătorie cu dumneavoastră şi mi-am pierdut bagajele. Ce trebuie să fac?
    • Când mi-am rezervat călătoria, nu am primit confirmarea rezervării prin e-mail, ce trebuie să fac?
    • Care sunt regulile privind lichidele, medicamentele, hrana pentru bebeluşi şi alte articole dietetice care pot fi luate în bagajul de mână?
    • Cât bagaj pot să iau cu mine?
    • Ce ar trebui să ştiu în cazul în care călătoria mea de întoarcere constă în două bilete unice?
    • Cum aflu dacă îmi trebuie un paşaport sau o viză pentru destinaţia pe care o voi vizita?
    • Cum pot fi sigur că am timp suficient pentru schimbare dacă am o escală?
    • Cum pot găsi și imprima chitanța mea?
    • Îmi trebuie întotdeauna un paşaport valabil şi o viză când călătoresc în străinătate?
    • Pot să cumpăr un permis pentru bagaje suplimentare sau să adaug echipament de sport la călătoria mea?
    • Pot să fac check-in online?
    • Pot să utilizez numai o parte din călătorie, de exemplu, să omit zborul de plecare și să iau doar zborul de întoarcere?
    • Putem lua cu noi pe timpul călătoriei un animal de companie?
    • Unde pot găsi biletul și ce documente trebuie să iau cu mine în călătorie?
    • Zburaţi cu o linie aeriană low-cost (precum Ryanair, Wizzair, easyJet)?
  • undefined
    Produse și servicii
    • Care sunt avantajele Pachetului de asistență?
    • Ce este Planul de călătorie mobil?
    • Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?
    • Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?
    • Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?
    • Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?
    • Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?
    • Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?
    • De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?
    • Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?
    • Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?
    • Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?
    • Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?
  • undefined
    Alerte de călătorie
    • Cum pot să ştiu dacă zborul meu este anulat sau poate fi modificat?
    • Voi primi o rambursare dacă zborul meu este anulat?

Alerte de călătorie

Cum pot să ştiu dacă zborul meu este anulat sau poate fi modificat?

Voi primi o rambursare dacă zborul meu este anulat?

Footer logotype