Nu sunt mulţumit de sejurul meu la hotel sau de autovehicul. Vă pot comunica opiniile mele?

În cazul în care nu sunteți mulțumit de sejurul la un hotel sau de închirierea unui autovehicul, trebuie să comunicaţi aceasta mai întâi prestatorului de servicii în cauză, pentru a-i oferi posibilitatea remedierii situaţiei. În cazul în care situaţia nu poate fi remediată pe loc direct de către prestatorul de servicii hoteliere/de închiriere de autovehicule sau prin apelarea numărul de telefon ataşat notei de confirmare, ne puteți trimite comentariile dumneavoastră prin intermediul formularului de contact. Nu putem trimite reclamaţia dumneavoastră prestatorului de servicii în cauză dacă dumneavoastră nu ați solicitat remedierea situaţiei la faţa locului. eventuală reclamaţie trebuie efectuată întotdeauna în scris în cazul în care solicitaţi compensare pentru costuri suplimentare. Chitanţele trebuie atașate întotdeauna în original. Formularul pentru reclamaţii poate fi găsit în secţiunea referitoare la condiţiile de călătorie.