Acasă
Modificări și anulări
Am scris numele meu incorect, pot să îl modific?
Anulaţi rezervarea la un hotel?
Anulaţi rezervarea unei maşini de închiriat?
Aveți nevoie de ajutor pentru refacerea rezervării?
Ce este taxa de manipulare asistată?
Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?
Cum mă asigur că ora zborului meu este valabilă?
Cum refac rezervarea biletelor mele când am serviciul de Bilet flexibil?
De ce am primit ore modificate pentru călătoria mea?
Doriţi să vă anulaţi zborul?
Există costuri suplimentare pentru a reface rezervarea zborurilor mele când am serviciul de bilet re-rezervabil?
M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?
Noile intervale orare pe care le-am primit nu mi se potrivesc deloc, ce fac?
Pot să anulez călătoria fără să fi cumpărat protecţia în caz de anulare?
Pot să îmi anulez biletul dacă l-am cumpărat de la o linie aeriană low-cost?
Pot să îmi modific zborul sau să modific numele/persoana după ce am cumpărat un bilet de la o linie aeriană low-cost?
Pot să modific numele de pe biletul meu?
Pot să modific programul biletelor de avion la compania aeriană utilizând Biletul flexibil?
Pot să refac rezervarea pentru zbor, hotel sau maşina de închiriat?
Referitor la solicitările de compensare conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004
Unde pot vedea starea rambursării mele?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.