Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?

Asigurarea în caz de anulare (Protecția în caz de anulare) se aplică numai împreună cu propriul nostru certificat medical sau cu cel al unuia dintre partenerii noștri (Solid, XCover, Manulife), completat de un medic. Certificatul medical trebuie să conțină numele, telefonul de contact și ștampila medicului. Urmați instrucțiunile de pe certificatul medical.


Vă rugăm să rețineți că anularea trebuie efectuată cu cel puțin două ore înainte de începerea zborului de plecare. Puteți să anulați prin e-mail sau prin telefon. Dacă nu anulați cu cel puțin două ore înainte de plecare, nu veți primi nicio rambursare. Dacă doriți să anulați în afara programului nostru de asistență telefonică, contactați direct compania aeriană. Pentru mai multe informaţii, citiți Termenii și condițiile noastre

Notă! Călătoria nu este anulată până când nu primiți de la noi o confirmare a anulării!