M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?

Dacă solicitaţi şi aveţi dreptul la rambursarea costului zborului, noi vă vom ajuta să o obţineţi. Întâi de toate, vom solicita rambursarea de la linia aeriană. Linia aeriană trebuie apoi să aprobe solicitarea, pentru ca procesul de rambursare să poată începe. De asemenea, puteţi să contactaţi direct linia aeriană.

Rambursarea depinde de timpii de procesare ai liniei aeriene. Aceştia pot varia semnificativ de la o linie aeriană la alta şi, din nefericire, noi nu putem influenţa timpii de procesare. Cu siguranţă, noi vom face tot posibilul să ne asigurăm că veţi primi rambursarea datorată cât mai curând posibil.

Când se efectuează rambursarea, noi inversăm plata. Aceasta înseamnă, de exemplu, că dacă aţi plătit călătoria cu un card, rambursarea se va efectua pe acelaşi card.