În general, posibilităţile de a oferi alternative pentru intervalele orare deja propuse de operatorul de transport aerian sunt limitate, dar vom face toate eforturile posibile pentru a găsi o soluție într-o astfel de situație. Pentru a vă ajuta în găsirea unei soluţii alternative trebuie ca dumneavoastră să fi optat pentru pachetul nostru de servicii în momentul rezervării sau, în caz contrar, să-l achiziţionaţi în momentul modificării intervalelor orare. Cel mai uşor puteţi face aceasta prin intermediul programului nostru de asistenţă online sau prin e-mail, iar noi vă vom trimite un link de plată pentru a efectua plata suplimentară. După confirmarea achiziţionării pachetului de servicii, vom începe să cautăm variante alternative pentru dumneavoastră. În cazul în care nu găsim nicio opţiune care să corespundă cerinţelor dumneavoastră, vă vom restitui cuantumul pachetului de servicii. A a se nota că, operatorii de transport aerian nu iau în considerare de obicei intervalele scurte