Produse și servicii
Care sunt avantajele Pachetului de asistență?
Ce este Planul de călătorie mobil?
Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?
Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?
Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?
Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?
Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?
Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?
De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?
Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?
Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?
Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?
Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.