• undefined
    Rezervări și plăți
    • Căutarea mea anterioară încă există, de ce nu o pot modifica?
    • Ce înseamnă discountul de plată?
    • Cum pot să rezerv un bilet pentru copilul meu?
    • Cum rezerv un bilet pentru un copil încă nenăscut?
    • Cuponul meu de discount nu funcţionează, de ce?
    • De ce primesc mesaje de eroare cu textul că nu există locuri la preţul la care vreau să fac rezervare?
    • Există vreo taxă când plătesc cu cardul?
    • În rezervare trebuie să scriu toate numele care apar în paşaport?
    • Nu merge serviciul bancar online - de ce?
    • Pentru câte persoane poate efectua o rezervare în acelaşi timp?
    • Pot avea o factură?
    • Pot să fac rezervare pentru un copil care să călătorească singur?
    • Pot să rezerv un bilet dacă am sub 18 ani?
  • undefined
    Modificări și anulări
    • Am scris numele meu incorect, pot să îl modific?
    • Anulaţi rezervarea la un hotel?
    • Anulaţi rezervarea unei maşini de închiriat?
    • Aveți nevoie de ajutor pentru refacerea rezervării?
    • Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?
    • Cum mă asigur că ora zborului meu este valabilă?
    • Cum refac rezervarea biletelor mele când am serviciul de Bilet flexibil?
    • De ce am primit ore modificate pentru călătoria mea?
    • Doriţi să vă anulaţi zborul?
    • Există costuri suplimentare pentru a reface rezervarea zborurilor mele când am serviciul de bilet re-rezervabil?
    • M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?
    • Noile intervale orare pe care le-am primit nu mi se potrivesc deloc, ce fac?
    • Pot să anulez călătoria fără să fi cumpărat protecţia în caz de anulare?
    • Pot să îmi anulez biletul dacă l-am cumpărat de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să îmi modific zborul sau să modific numele/persoana după ce am cumpărat un bilet de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să modific numele de pe biletul meu?
    • Pot să modific programul biletelor de avion la compania aeriană utilizând Biletul flexibil?
    • Pot să refac rezervarea pentru zbor, hotel sau maşina de închiriat?
  • undefined
    Feedback și reclamații
    • Ce trebuie să fac dacă doresc să fac o plângere referitoare la furnizarea biletelor de la linia aeriană?
    • Doresc să fac o serie de comentarii cu privire la călătoria la întoarcere, cum procedez?
    • Nu sunt mulţumit de sejurul meu la hotel sau de autovehicul. Vă pot comunica opiniile mele?
  • undefined
    Rezervarea mea
    • Am furnizat o adresă de e-mail incorectă şi, prin urmare, nu am primit confirmarea - ce fac acum?
    • Am nevoie de asistenţă când călătoresc, puteţi să mă ajutaţi?
    • Am rezervat o călătorie cu dumneavoastră şi mi-am pierdut bagajele. Ce trebuie să fac?
    • Când mi-am rezervat călătoria, nu am primit confirmarea rezervării prin e-mail, ce trebuie să fac?
    • Care sunt regulile privind lichidele, medicamentele, hrana pentru bebeluşi şi alte articole dietetice care pot fi luate în bagajul de mână?
    • Cât bagaj pot să iau cu mine?
    • Ce ar trebui să ştiu în cazul în care călătoria mea de întoarcere constă în două bilete unice?
    • Cum aflu dacă îmi trebuie un paşaport sau o viză pentru destinaţia pe care o voi vizita?
    • Cum pot fi sigur că am timp suficient pentru schimbare dacă am o escală?
    • Cum pot găsi și imprima chitanța mea?
    • Îmi trebuie întotdeauna un paşaport valabil şi o viză când călătoresc în străinătate?
    • Pot să cumpăr un permis pentru bagaje suplimentare sau să adaug echipament de sport la călătoria mea?
    • Pot să fac check-in online?
    • Pot să utilizez numai o parte din călătorie, de exemplu, să omit zborul de plecare și să iau doar zborul de întoarcere?
    • Putem lua cu noi pe timpul călătoriei un animal de companie?
    • Unde pot găsi biletul și ce documente trebuie să iau cu mine în călătorie?
    • Zburaţi cu o linie aeriană low-cost (precum Ryanair, Wizzair, easyJet)?
  • undefined
    Produse și servicii
    • Care sunt avantajele Pachetului de asistență?
    • Ce este Planul de călătorie mobil?
    • Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?
    • Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?
    • Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?
    • Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?
    • Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?
    • Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?
    • De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?
    • Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?
    • Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?
    • Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?
    • Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?
  • undefined
    Alerte de călătorie
    • Cum pot să ştiu dacă zborul meu este anulat sau poate fi modificat?
    • Voi primi o rambursare dacă zborul meu este anulat?
  • undefined
    Rezervări și plăți
    • Căutarea mea anterioară încă există, de ce nu o pot modifica?
    • Ce înseamnă discountul de plată?
    • Cum pot să rezerv un bilet pentru copilul meu?
    • Cum rezerv un bilet pentru un copil încă nenăscut?
    • Cuponul meu de discount nu funcţionează, de ce?
    • De ce primesc mesaje de eroare cu textul că nu există locuri la preţul la care vreau să fac rezervare?
    • Există vreo taxă când plătesc cu cardul?
    • În rezervare trebuie să scriu toate numele care apar în paşaport?
    • Nu merge serviciul bancar online - de ce?
    • Pentru câte persoane poate efectua o rezervare în acelaşi timp?
    • Pot avea o factură?
    • Pot să fac rezervare pentru un copil care să călătorească singur?
    • Pot să rezerv un bilet dacă am sub 18 ani?
  • undefined
    Modificări și anulări
    • Am scris numele meu incorect, pot să îl modific?
    • Anulaţi rezervarea la un hotel?
    • Anulaţi rezervarea unei maşini de închiriat?
    • Aveți nevoie de ajutor pentru refacerea rezervării?
    • Cum îmi anulez călătoria dacă am Asigurare în caz de anulare?
    • Cum mă asigur că ora zborului meu este valabilă?
    • Cum refac rezervarea biletelor mele când am serviciul de Bilet flexibil?
    • De ce am primit ore modificate pentru călătoria mea?
    • Doriţi să vă anulaţi zborul?
    • Există costuri suplimentare pentru a reface rezervarea zborurilor mele când am serviciul de bilet re-rezervabil?
    • M-aţi informat că voi primi o rambursare, cum se va face acest lucru?
    • Noile intervale orare pe care le-am primit nu mi se potrivesc deloc, ce fac?
    • Pot să anulez călătoria fără să fi cumpărat protecţia în caz de anulare?
    • Pot să îmi anulez biletul dacă l-am cumpărat de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să îmi modific zborul sau să modific numele/persoana după ce am cumpărat un bilet de la o linie aeriană low-cost?
    • Pot să modific numele de pe biletul meu?
    • Pot să modific programul biletelor de avion la compania aeriană utilizând Biletul flexibil?
    • Pot să refac rezervarea pentru zbor, hotel sau maşina de închiriat?
  • undefined
    Feedback și reclamații
    • Ce trebuie să fac dacă doresc să fac o plângere referitoare la furnizarea biletelor de la linia aeriană?
    • Doresc să fac o serie de comentarii cu privire la călătoria la întoarcere, cum procedez?
    • Nu sunt mulţumit de sejurul meu la hotel sau de autovehicul. Vă pot comunica opiniile mele?
  • undefined
    Rezervarea mea
    • Am furnizat o adresă de e-mail incorectă şi, prin urmare, nu am primit confirmarea - ce fac acum?
    • Am nevoie de asistenţă când călătoresc, puteţi să mă ajutaţi?
    • Am rezervat o călătorie cu dumneavoastră şi mi-am pierdut bagajele. Ce trebuie să fac?
    • Când mi-am rezervat călătoria, nu am primit confirmarea rezervării prin e-mail, ce trebuie să fac?
    • Care sunt regulile privind lichidele, medicamentele, hrana pentru bebeluşi şi alte articole dietetice care pot fi luate în bagajul de mână?
    • Cât bagaj pot să iau cu mine?
    • Ce ar trebui să ştiu în cazul în care călătoria mea de întoarcere constă în două bilete unice?
    • Cum aflu dacă îmi trebuie un paşaport sau o viză pentru destinaţia pe care o voi vizita?
    • Cum pot fi sigur că am timp suficient pentru schimbare dacă am o escală?
    • Cum pot găsi și imprima chitanța mea?
    • Îmi trebuie întotdeauna un paşaport valabil şi o viză când călătoresc în străinătate?
    • Pot să cumpăr un permis pentru bagaje suplimentare sau să adaug echipament de sport la călătoria mea?
    • Pot să fac check-in online?
    • Pot să utilizez numai o parte din călătorie, de exemplu, să omit zborul de plecare și să iau doar zborul de întoarcere?
    • Putem lua cu noi pe timpul călătoriei un animal de companie?
    • Unde pot găsi biletul și ce documente trebuie să iau cu mine în călătorie?
    • Zburaţi cu o linie aeriană low-cost (precum Ryanair, Wizzair, easyJet)?
  • undefined
    Produse și servicii
    • Care sunt avantajele Pachetului de asistență?
    • Ce este Planul de călătorie mobil?
    • Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?
    • Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?
    • Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?
    • Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?
    • Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?
    • Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?
    • De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?
    • Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?
    • Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?
    • Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?
    • Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?
  • undefined
    Alerte de călătorie
    • Cum pot să ştiu dacă zborul meu este anulat sau poate fi modificat?
    • Voi primi o rambursare dacă zborul meu este anulat?

Produse și servicii

Care sunt avantajele Pachetului de asistență?

Ce este Planul de călătorie mobil?

Ce înseamnă serviciul de Bilet flexibil?

Ce politică aveţi în ceea ce priveşte adresa mea de e-mail?

Ce trebuie să știu în legătură cu rezervarea unei mașini de închiriat?

Cum funcționează Asigurarea în caz de anulare?

Cum mă dezabonez de la buletinul informativ?

Dacă se întâmplă ceva în călătoria mea și am luat o asigurare de călătorie, pe cine trebuie să contactez?

De ce hotelul a rezervat o sumă în contul meu?

Nu am primit voucherul pentru hotel/mașina de închiriat, ce trebuie să fac?

Pe cine contactez în legătură cu rezervarea mea de hotel?

Pot să contactez serviciul pentru clienți prin Facebook?

Pot să rezerv mâncare specială, locul din avion sau să adaug cardul meu de călător frecvent?

Footer logotype