Pachetul de asistență este un serviciu pe care îl oferim clienților noștri în momentul rezervării. De asemenea, este posibil să obţineţi un Pachet de asistenţă Premium într-o etapă ulterioară, prin plata unei taxe. Costul Pachetului de asistență nu va fi rambursat dacă se anulează călătoria sau dacă linia aeriană nu poate să îndeplinească solicitările făcute. Linia aeriană poate percepe taxe suplimentare.

În cazul în care achiziționați un pachet de asistență Premium sau Platinum, acesta include următoarele:

·         Asistenţă pentru găsirea celei mai bune alternative posibile în funcţie de regulamentul liniei aeriene, dacă aceasta îşi schimbă orarele şi nu sunteţi mulţumit de noile orare propuse.

·         Înregistrarea cardului dumneavoastră de călător frecvent la linia aeriană.


Pentru a profita de Pachetul de asistență pe care l-ați cumpărat, utilizați formularul de contact pe care îl găsiți la „Produse și servicii”, în cadrul secțiunii „Contactați-ne”, de pe paginile noastre web. Faceţi clic pe „Scrieți la serviciul pentru clienți”, apoi selectați nivelul Pachetului de asistență pe care l-ați cumpărat. Nivelul selectat, Premium sau Platinum, va determina cât de repede veţi primi un răspuns şi asistenţă pentru o rambursare. Clienţii Platinum beneficiază de prioritate maximă.