Putem lua cu noi pe timpul călătoriei un animal de companie?

Putem adresa operatorului de transport aerian o cerere privind animalul de companie dacă optaţi pentru pachetul nostru de servicii. Cu toate acestea, întotdeauna operatorul de transport aerian este cel care poate accepta dacă puteţi lua cu dumneavoastră un animal de companie sau nu. Pentru pachetul nostru de servicii puteţi opta în condiţii avantajoase în momentul efectuării rezervării, ulterior această opţiune fiind mai costisitoare. Orice solicitare poate fi adresată numai pe baza rezervărilor existente. În cazul în care animalul dumneavoastră de companie nu este acceptat de operatorul de transport aerian, preţul biletului de avion şi al pachetului de servicii nu se rambursează. În cazul în care operatorul de transport aerian retrage costul, respectivul cost va fi debitat în momentul înregistrării direct la operatorul de transport aerian. Pentru informaţii privind costurile suplimentare, a se consulta site-ul fiecărui operator de transport aerian. Pentru efectuarea unei rezervăr